Burr..

kallt som attans idag...
jobb jobb jobb så det tänker jag inte skriva vad jag gjort idag...
Däremot..så när jag kom hem var jag as trött så jag satte mig vid datorn..och kollade runt lite...hittade en blogg som jag läser ibland..han ska sluta sin fiidrotts aktiva tid..nör jag läste det inlägget som var ytterst långt...så grät jag som ett barn när jag läst halva..det va ett evigt snyftande..det var så fint på nått sätt...så kan det gå..
nu ger jag mig natti natt

Mamma jag gjorde ett test på facebook
som löd: Vad tänkte din mamma när du föddes...Svaret blev..Du ska heta Rudolf.. Tänkte du det?

Kommentarer
Postat av: Sanna B

Ja, men det är samtidigt väldigt väldigt farligt! :P

2010-10-28 @ 17:17:03
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: mamma

Näe Du skulle bli en Rasmus.....

2010-11-02 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0