Snö!

snacka om snö oväder.. höll på att blåsa bort ute i denna vidriga kyla idag..Jag har inte en aning om varför jag är så anti snö iår..det känns bara inte kul i år...förra året vart jag som ett barn på julafton när jag såg första snön..

var och köpte ny mössa igår. Jag har förlagt det någonstans vet inte riktigt vart bara..Men jag hittade ju en ny fin rosa mössa som kanske är lite varmare..=)

Står inför ett stort val i livet..hur det går hör jag av mig om när jag finulat klart på den saken...

fick panik i morse när jag hade gått upp..så vart jag törstig och gick då fram till kranen..Men vad hände?!?..Det kom inte en droppe från kranen..och inte av någon utav kranarna i lägenheten...tack för den.. paniken va total...eller ja jag vart nog mer galet förvånad..=)=)


Lägg energin på rätt saker..Det är inget som ska slösas på meningslösa saker..

Jag är glad att ni finns...otroligt glad..<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0