Sängen kallar.

Sista inlägget för idag. S tyckte min drömfångare på väggen var fin eller inte.Hon ville ha ner den till varge pris! kosta vad det vill.ner skulle den. det slutade med katten ner dundrandes från väggen. undra om planen gick som planerat?!?!..Jag har världens bästa sällskap hemma!.
Sanna lyckades med det roligaste när hon va på väg härifrån igår. Det mår jag lite dåligt över än. Jag har försökt få ur både henne och j om nathan och haley gifter sig på riktigt. Vi pratar oth! Och det sista hon säger när hon vänder sig om är dörren och är på väg ut är. ja dom gifter sig på riktigt. haha. Båda två har vägrat säga för det ju inte blir lika roligt. ahhaha men det var sjukt roligt. Hon försökte snabba sig innan jag han fatta vad det handlade om. hahhaaha=)
Så nu så fort det går ska jag börja med sässong två! spännade som fasiken=)
va inne på mique härom dagen. Dom har ett super utbud av massa fina prylar. framför allt har dom massor av saker från diffrent design.Älskar deras saker!

Moln förvaring rund stor grön papp - Färg & Formdessa finns i rosa. ur söta förvarings lådor!
Burk för tvättmedel svarteller vem vill inte ha en snyggare burk för tvätt medlet? dessutom är de häller inte dyrt!
Bricka Fikaen bricka avsedd för fika!=)
alla bilder är lånade från milq.se
Nu ska jag fila på en brev;)
natti natt världen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0