misse veckor.

Hemma efter en hel dag i satan med mammsi. Vi gick och gick. Köpte 3 par skor. Det gillas som tusan. Dessutom ett par byxor. Det som är förbluffande över det är att det inhandlades på kappahl. Men fin var dom får se om bilder kommer=). Vi hade en givade pratstund på åhlens om alla saker på victoria och daniel.Jag sa vem vill ha dom på allt hemma. Det är ju inte många som kan säga att dom känner dom. var på mamma säger: Nehe men du har ju marilyn på allt hemma?. Ja men jag känner henne vi är bästa vänner. Haha!
Vi var på slotts gården och kollade när vakterna bytte av varrandra. Jag kände för att gå fram och kittla han som har hög vakten vore inte det super kul?
dessutom tog vi en sväng i gallerian och vem ser jag inte där? Om inte Charlotta Flinkenberg.Hon är chefs redaktör för tidningen chick. Hon jobbade innan det på veckorevyn om jag inte miss minner mig. Hon har precis fått tvillingar.
Nu ska jag mysa misse miss.Mamma åker bort. Så jag har katterna nu ett tag.Nu är dom konstigt nog sjukt lugna.Ska kolla till dom.
natti natt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas att du menar stan och inte satan!? :)

Puss..*

2010-05-11 @ 11:50:36
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0