Kvälls prommis!

har nu tagit en kvälls prommis som jag vart tippsad om att göra. det var skönt kanske att det är en bra sak. En ny rutin möjligtvis. Idag stod det på planeringen att åka till mamma. Det hände och middag det blev det=) Kollade på kort från kreklands semestern. En hel del bilder hade dom tagit på allt och lite till.
Hoppas det kanske inte spöregnar i morgon.
Tänkte bjuda på lite bilder! Varsegod.
på väg mot norge!

Nästan precis efter gränsen vart det polis kontroll. Själv klart tvunget att ta kort på den norska polis bilen. Det roliga är att polisen själv sa du tar inte kort på mig va? Hoppas jag. Klart jag inte gjorde sa jag du var ju inte såå snygg tyst för mig själv naturligtvis.=)

På vägen i norgre såg jag denna fina kyrka. Måste säga att bilden bler hyffsat bra för att ha tagit kort inne i bilen och ut.


Lite coolt att det är en sådan rak linje på molnen.

Solen går ner över Oslo. Ganska fint att åka igenom.

Detta är det som är norsk fylla på riktigt! Inte snurra runt någon pinne här inte! och sedan springa.=)Frågan är då om inte den svenska fyllan är något värre?

Detta är och var en riktig mördar trappa. Inget jag rekomenderar att göra. Jag har sällar varit så darrig på benen och liv rädd. När jag stog nedanför sa jag fan vad roligt. Vilken jag ångrar galet mycket efter=)Detta var en back hoppnings backe. Som dom gick upp för med skidorna på ryggen. Helt galet.

Jag och n hittade en sten som liknade ett hjärta.=) Fint.

Nu var det slut på bild bomben från Norge. Nu ska jag dricka upp mitt te och sova.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0