ett blivande proffs.

ja mia här komer uppdateringen.
Idag har jag fått endel gjort. Jag har haft lektion i städning. Så nu vet jag hur jag ska moppa tvätta toaletter och kontors lokaler.Hur bra är inte detta.Jag trodde helt ärligt innan jag va på mitt möte att städa kan väl inte va så svårt. Men detta har jag nu ändrat uppfattning om. Dom som är yrkeskunniga gör det så jäkla fort. Jag han inte blinka så fort gjorde hon det. Men det är alltid bra att lära sig nya saker.
Iövrigt så tänkte jag att när jag ändå va i krokarna varför inte åka på loppis. En underbar tanke som efter en timme av irrandes runt. Inte va så underbar längre.Jag tror jag kom till samma rondell minst 5 gånnger. Men jag hittade det tillslut. Jag fyndade lite och strosade runt och kikade lite. Det är ju inga mega kap som går att göra på loppis i sthlm. Men titta går ju alltid.
Sen senare på kvällen så gick jag hem till mia. Gosade bebis och pratade skit i vanlig ordning. mia som så duktig hon är.Bakade hönö kaka heter det så? undra hur det blev.
Nu ska jag krypa ner och läsa tidning och njuta av en natts sömn nu kanske.Hoppas!
förlåt men jag dog lite nu. Serien sandhamn vad är det för muppar med? en snubbe som sjunger ut i toner han inte kan. En sjukt snurrig snubbe.


God natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0