Körkooooort

Idag hände det!jag tog körkortet.Jag är så otroligt glad. inte förrns jag läste sannas blogg började jag gråta på riktigt.Jag har inte förstått det än. Dagen har varit otroligt lång. Men den bästa dagen sedan länge. Jag har nu haft körkort några timmar.Det var en chock att läsa att jag var godkänd.Vågade inte hoppas alls. Men jag är evigt tacksam framför allt mamma,pappa,gubbo och inte minst linda!♥ Linda var den bästa någonsin.Hon trodde på mig mest när jag tvivlade på mig själv mest. Hon peppade mig varge sekund.Hon är det lugna i lungn. Att sätta sig i bilen med henne vad sjukt kul varge gång. Hon trodde på mig hela den långa vägen. Som jag nu vandrat. För att inte glömma all underbar personal på nortälje trafikskola. Tack för allt! Jag är er alla evigt tacksam för det ni har hjälpt mig med. Det har vart svårt och jobbigt. En resa väl värd att göra.
Tack sanna och b för det ni gjorde med!♥ Kärlek till er alla!.
Och de vänner som stöttade mig genom detta.Tack.
Mamma jag älskar dig du är världensbästa!Du är den som alltid tror på mig i mina konstiga på hitt.Men du tror på mig och plockar ner mig på gjorden igen när jag börjar sväva för mycket.Du är allt för mig.Glöm inte det!
Dagen fortföljde och jag och mia pysslade med lite.Var ute och gick hälsade på j.Mys dag var det idag.=)♥
middag i stan med tjejjerna. OM vi hade roligt skrattade tills jag fick ont i magen eller var det maten? haha=)

en glad skit!

maddis design.Gluten fri och den smakade överförväntan!=)

är det bara jag eller skulle den vara snyggare rosa?

på väg ut idag=)

internt men roligt det var det!

maddis körde för snabbt så jag han inte ta kortet helt..typiskt! det stod något kul på skylten!
natti!
förövrigt är min mp3 laddare på semester.Var har den åkt?!?! hittar den inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0