god natt

Ja nu är det dax. Hoppas på en god natts sömn om allt går som det ska. Dagen var en blandad dag med kännslor av alla slag. Jag var så oerhört less på plasten som har gjort det outhärdligt att vara hemma. Ingen sömn häller för den delen. Dessutom det faktum att jag storstädade bara dagar innan dom kom och skulle byta fönstren.Gjorde det inte till ett bättre livs ögonblick.När de jävlarna inte bryrsig om att torka av sig smutsen och vattnet från skorna när dom går in. När jag har en matta innan för dörren som är ämnat till detta. Nej å smusar der extra mycket då. För att inte glömma att jag har placerat bort allt som går vilket är allt från den väggen där dom ska hålla på. Så långt i från det bara går. Så ska dom likförbannat ställa sina saker på mina. Min fårskinns matta blev avlastnings plats och min tv bänk. Efter allt jag nu vart med om med HSB ska jag fila på ett brev och skicka in till någon chef på hsb. Allt som varit är fruktansvärt mycket för att inte ens bott här ett år. För var sak som kommer till brister förtroendet mer och mer. Jag har inte längre lust med detta. Det är mirakulöst dåligt hur dom kan behandla folk på detta viset.
Ivilket fall tröttnade jag idag. Det brast jag grät och grät. Det är galet.Fick tag på företaget som kom och tog ner denna plast. en steg i rätt riktning.
Men nu till det bra inhandlade nya skor idag faktiskt välbehövligt.dessutom på rea.
Nu ska jag krypa ner i en säng och inte vakna av plast eller att jag slår huvvet stenårt i väggen. Det sist nämna var mitt fel dock. Men jag får det mer än gärna till att det är HSBs fel det med.Jag är inte omöjlig där inte.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0