Funderar

Ja det är precis vad jag gör det..Hur kommer dessa människor invadera mitt hem min bebis min trygghet ja min lägenhet...I tio hela dagar..Hur kommer det kännas att överlåta mina nycklar i en främlings händer? Det är inte en bra kännsla som kommer in smygandes från ingenstans.Hur ska jag kunna jobba och framför allt hur kommer jag kunna sova sött..Medans dessa människor kommer banka i mitt hem?..Kommer jag kunna sova eller kommer jag inte?..Tänk om jag inte?..Fan det här är inte bra!...Jag tänker på när d sjöng en hel dag för att få kvällen att bli bra..Tonight´s gonna be a gooood night.Eller i detta fallet 10 bra dagar..Kanske kanske inte. För er som känner mig vet ni mitt humör om ja inte får sova..Jag blir en mini hitler..
Va inne på hunstallet och kollade vilka söta hundar dom fått in..Men jag tror inte riktigt på det.Dom kan ju inte va de bästa av hundar att ha.Eller?
Sitter och försöker hitta en sida om bokrean..Tycker inte om att läsa men något kanske det finns som faller i smaken.
Nu börjar ögonen svida...Kanske köra ett sista ryck och få bort det sista?
Stefan holm åkte i kväll ut ur mästarnas mästare.Synd på något sätt efter att ha sätt det jag sätt så är holm mer värd det. Men mycket av psykningarna är nog utspelade från manus mer eller mindre..Så ja och sen är ju Stefan mer av min generation och jag vet lite mer om han än sjöberg. Eller nej nu ljög jag..Jag är drillad till allt vad friidrott heter=) Men jag gillar det..Det är ett liv i säg..=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Drillad ???????

2010-03-03 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0