Sommar

Nu är den fina sommaren här på riktigt. Ja eftersom jag kom på att det går att sola på min balkong lycka! nu jäklar ska det brännas!...Sängen anföll mig härom dagen. Det stod på högkant och jag gjorde något så den landade på mig. Jag kan säga att det gjorde lagom ont.! Imorgon blir det stan med tjejjerna bio. Det var längesen ska bli kuligt=) Ska försöka mig på ett källar besök imorgon. Vågar vågar jag inte? det är frågan.
Jag ska med konsert med pappsen i sommar. Snällt av han att han bjöd med mig på det!
Jag har köpt en ny jacka. Den andra har liksom gått trasig. Ibland skulle man ha mindre tuttar det lovar jag!.
Kollar solisar. Frågan är vad ska man ha?

Nej nu sova natti..

Kommentarer
Postat av: Dashu

Vänta nu hector! jag förstår inte skyller du på att tuttarna har sönder din jacka eller att det bara är svårt att hitta en ny som passar till dom?

2010-06-12 @ 12:13:27
URL: http://lifebydashu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0