Det är så vi jobbar!

halloj..
är sjukt dålig på att skriva jag vet.
Jag har jobbat och allt det där vanliga. i tisdags var det bio och satc2 riktigt bra faktiskt. Tur tjejerna fick med mig på bio. Jag som ofta är emot bio fråga mig inte varför men så är det. Men det var tiktigt bra och värd att se. Dom fick mig tillochmed gå med på att se... ja nu är det helt borta vad dom heter. Jag återkommer om svaret!
Idag träffade jag syrran det var roligt. Vi va på villafritid i rosers.  Måste säga att dom har sjukt roliga saker där.! och inte dyrt köpte inget men det var roligt att titta. Sen var jag hemma hos mamma en stund med gosade med katterna.
Nej nu sova natti!

Kommentarer
Postat av: Sanna B

Twilight!! :P

2010-06-14 @ 22:00:28
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0