Nya tider!

Nu har jag inte haft något att skriva på ur länge.. känner att det inte kommer upp något jag skulle villja skriva om..Men nu har jag lite mer på gång..
var på en helg uppe i dalarna.Med pappsen.. Riktigt skönt..älskar dalarna det är en del av det vackra..Naturen är så fin.. Vi var på konsert i dalhalla en upplevelse utöver det vanliga. efter fyra timmar sittande på en trä bänk. Kände jag att det ska inte göras om på ett tag. men det var helt klart värt det..
vå åt god mat.. badade och så tog jag mig en lång prommis och gick i den fina naturen.. Hittade massor att ta kort på men har inte laddat upp bilderna än..
I helgen blir det bröllop så fint kommer det nog bli.!
snart står även årets höjdpunkt på agendan.. Dn- galan..Ska bli roligt som tusan..
 nej nu annat!
kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0