hej

tillbaka igen.. träffat sanna idag. Trevligt var det!...funderar på vad man lagar hål i huvudet med? någon som har förslag. För jag vet det då inte.Jag lovar..
Ja snart åker vi..Jag får en kännsla av att jag skrvit det förut. Men en gång till vad gör väl det. Så i morgon ska det inhadlas öronproppar!..Ja tre killar och jag lovar att minst två en dem snakar. För mig finns det inget värre än när någon snarkar. Då är sömnen lika med noll!..Så det ska jag göra ett försök till att hindra.
har ni läst att in för viktora och daniels bröllop så städas kyrka med topps. Ja eller näst intill. Vem gör det när jag gifter mig? någon? Hörde ja någon säga ja? Jag tror det!=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om Du någon gång gifter Dig så lovar jag att se till att kyrkan är välstädad innan .....

2010-01-12 @ 09:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0