frågor utan svar...

ibland undrar jag.Varför jag alltid har kännslan av ilska och hat är ett starkt uttryck jag vet. Men nästan hatet. Varför kan det inte gå bort. Det är inte konstigt att jag i denna stora värld känner mig som en lite människa. Men jag gör det bara i det specifika sällskapet i andra samanhang känner jag mig som om jag ser över hela världen. Jag vet att jag klarar allt. Men det som gör mig så kluven är ni. Jag känner mig inte hemma med er. Tankarna har flugit många gånnger över hurvida jag ska betemig. Men det har jag slutat med nu. Vill ni något hör av er ni vet var jag finns.! Men samtidigt har jag ett enort tomrum som jag inte vet vad jag ska fylla det med. Å andra sidan måste jag ju börja leta på något ställe men var? Snälla säg mig någon


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0