Å du vackra

Kan det bli finare än en kall vinter? Nej jag tror inte..När snön ligger så där orörd och fin över fälten.. OCh trädkronorna är vita och glittrande..Vackert är det!..
Sprängaren på tv. Jag diggar den. Men behöver bara ha ljud på tvn inte kolla jag vet alla scener iaf..Hehe:P
Nu ska det även bli sibirisk kyla säger dom. Vad fasiken kallar dom detta nu då? Är det inte kallt nu? Inte fan är det svensk kyla i vilket fall..
En fin dag i stora staden.. mysigt var det. Kallt men bra!...
Det känns som om jag borde städa men kanske inte idag?!kanske men jag vet inte kan bli så ändå..Städade alltid mitt rum hemma på nätterna..Det var lite av min favorit syssla... Nej nu ska jag hitta på något.. =)

mumms!
Maddis från sin absolut bästa sida!
konst från allas vårt VÄSBY!
Den finaste bebis e på denna jord..Han så söt och snäll.idag är han 8 veckor gammal sötnosen.
så hör förvånad blir man om det kommer en konstig människa och ska störa i leken med bilarna..Därav den fina skarpan.. Men han är så fin lille k!


Nu lite städ!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar som julklappen kommit till ordentlig användning... fotografera mera......

2010-01-08 @ 11:10:48
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

du är kärlek för oss!

2010-01-14 @ 23:15:38
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0