Outhärdligt kallt

Japp kallt det är bara förnamnet..11 minus var det i lördagskväll när jag och sanna löste dagens största problem..Inte nog med att vi fick stå ute i kylan i en timme kändes det som.Medans snällaste roger hjälpte oss med däcket.Dessutom bytte han däck utan vantar konstig karl det där.Men snäll det är han.
Måste säga att sl kan fan ge upp allt nu. Var på väg hem från jobbet i torsdags förra veckan. Satt på centralen kl 12 eller om det var senare. I vilket fall satt i godanro och väntade på tåget som skulle gå om en kvart.Pratade med sanna å heltplötsligt kollar jag på tavlan där tiderna står och utbrister sanna det går inget tåg.Det var hämskt..Men världens bästa sanna ställde upp på mig och kom och hämtade hem mig till värmen.Det ni är kärlek!
Dessutom gosade jag med världens bästa k och e i fredags har jag förmig det var. De finaste av barn..Jag var garage.Vilket var ett soft jobb..K fick godis av mig snäll är jag. Sen kollade vi på prinsessan lite.. E somnade i min famn och mia ja hon skalade potatis. En bra dag..Dessutom kan jag säga att jag och mia ska på shoping runda på biltema dom ska tydligen ha snygga kläder där.. Vad säger du mia? En heldag..
Men dagen var mysig. Vi pratade länge och la pärlplattor med k..Så bra dag..
Nu ska jag i väg och träna med sanna..Nu händer det.. det bara händer! Jag ska bli en bättre människa.!=)

jag bjuder på den åt mia.. haha=)

bilar i massor och världens finaste k!
nej ut med mig nu i kylan här ska tränas...Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0