Lungn

Vaknade igårnatt kl 3.Eller jag visste då inte va kl var.Men när jag kollade på kl sån var den tre.Varför? Jag skulle titta på invigningen i förrgår natt. Å glömde att stänga av den efter.
Däremot vaknade jag av byggarbetare tidigare imorse.Men jag lyckades somna om. Det är nog första gånngen någonsin.
Idag ska jag bara vara hemma.Göra ingenting.Eller ta en promenad..Det ser inte super kallt ut..
Detta var ett utkast jag skrev men inte la till igår. Men va tusan det får komma med.
Efter en helg i sätra.Har jag nu lagt ner alltid på plugg. Men nu tänker jag ta en promenad för att rensa huvudet lite.
Är det semeldagen idag?..tyckte jag läste det någonstans.
Kollade på Kallas insats igår..Ja jag satt å grät när hon gick imål..Det var ett jävla lopp hon gjorde. Snyggt som tusan..Ska googla mig till priscermonin som hölls kl 4 svensk tid i natt. Det kan va kul och se.

Nej nu promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0