Fredag men inte hela veckan!

Hallå=)
Gårdagen var aningen virrig men ack så rolig..Det var otroligt mycket människor över allt. Eller när jag tänker efter var dom inte så många men överallt.=) Ikväll är det bara på det igen.Undrar vad som väntar idag. Det blir en kul överaskning.
Just ja ska försöka få in en bild på mitt ben. Jo för det var så här för andra gången så tappade jag ett bord på mitt ben.Första gången skapades ett ärr.Nu blev det bara det största blåmärket jag någonsin sätt. Snacka arbets skada.
Kom att tänka på när någon av syskon barnen gjort illa sig och någon av dom vuxna som la på en påse köttbullar som skulle kyla. Ja dom kom från frysen. Å pappa säger jaha funkar det extra bra med köttbullar på bulor.Kallas det det? I vilket fall är han hämskt kul när han kläcker dessa smarta saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0