Ensam är stark!

Ensam är faktiskt stark. När jag gick å la mig igår funderade jag på hur skönt det är att vara själv.Ingen att ta hänsyn till. Och tro mig det är skönt och komma hem till ett tyst hem..Något som alla borde pröva. Det är härligt.
os snart slut. Men vilka fina medaljer och prestationer de har lyckats med. Anja gjorde en brutal vurpa. Men vilket jubel och stärn status hon fick efter det. Konstigt men så är det i bland. Läste på Marcus Hellners blogg häron dagen. Snacka om att han har ett fan och en stor kärlek på 12 år någon stans i sverige. En 12 årig tjej som har lagt ut sitt mobil nummer där för hon vill träffa honom. Hon är nog snarare besatt än något annat. Men det kan ju anses gulligt. Förövrigt är han själv 24 eller 24 något sånt.
Nu kanske det töar bort lite av snön?..Så man kommer fram. Å andra sidan kan det gärna ligga kvar det är mysigt och vackert.
I helgen är det sm för hela slanten!...Det blir kul=) För er som inte fattar handlar det om idrott och friidrott för den delen.! så nuvet ni det.
Nu ska jag rusa i väg till jobbet=)
Ha en bra helg för det ska jag ha!


tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0