mot nya mål..

Några timmar kvar.. kännslan av gråa hår rynkor och pansions sparande börjar... innan jag hinner blinka igen är jag 40 ..och no nu tog jag det för långt.. nu andas vi och tar ett år i taget.
Ikea idag... även om jag inte hittade det jag letade efter så hittade jag några andra saker så klart. vem åker dit och hittar inget?..antagligen ingen.. mitt hem är nu än mer rosa än det var innan..
en sak till min sommat har fått mig till.. det är att titta på nyheterna.. jag är förvånad.. Även jag ska kanske bli vuxen någon gång..
Nej nu sängen..
ute efter coola säng kläder som inte kostar sjukt mkt?.. Hm home rekomenderas..Det är fina saker dom har ska jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0