Underligt!

Jag blir ständigt förvånad.Förvånad över hur människor värdesätter olika saker i livet.Jag har så innerligt svårt att förstå..Det sitter så långt inne så det går inte att ta på. Hur kan man vilja? Eller vill man överhuvudtaget? det är den stora frågan.Jag lär få fundera vidare på detta.Om svaret nu hittas hör jag av mig igen.
Min mage spelar mig ett spratt. Den vet inte riktigt vad den vill.Jag hade sjukt ont idag och yrsel på samma gång.Jag undrar varför.
Vart en lungn dag idag.Jag känner mig harmonisk..Hoppas att det håller i sig.Jag vill förövrigt ha sommar nu inte snö! Vad håller väder gudarna på med? någon som vet svar?`
Nu fortsatt lungn läsa tidning och slappa!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk såhär.. Så länge vi inte tänker så så behöver vi inte tänka åt andra! :P

2010-04-24 @ 16:58:44
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0