Nostalgi..

Har haft en underbar kväll.Tjejj middag här.Vi har haft super trevligt. Barnen var med dom med förståss.Mat och prat i massor.Har även vart och tittat på jobb idag.Ett annourlunda sådant.Det verkar trevligt men är det jag?
K den söta hade plockat en tussilago åt mig.Ett vårtecken som heter duga.Jag blev super glad för den.Nu ska jag försöka sova om det går.Imorgon blir det nya upptåg.
Förresten vi satt och diskuterade band som vi lyssnade på vär vi var små.Varpå jag kommer ihåg ett jag lyssnade på.Svingelskogen någon annan som gjorde.Det var min favvo kommer ihåg hur den gick hur bandet såg ut.Och hur boken till sågut.Men det är helt bort.Eller ja den ligger säkert i någon kartong i förrådet.Men hursom googlade vi på den och här är resultatet.
nu sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0