Memento vivere

Går dagen var jag med mia å barnen=) och åt dessutom middag hos mia. Mys dag!
vi pratade och pratade.Och dessutom böt vi ut te mot kaffe. Det är nu det händer!
Jag tog mig en prommis hem från mamma och lagom hemma blev det svin kallt.Tur att det inte var långt kvar då.
lite bilder från karlstad tur och retur på en dag.!

detta är en bild som grundar sig i att ha halv trist och viljan att ta kort när jag åker långt i bilar..Dem som förstår det är a & m när vi åkte till fjällen..roligt värre!

detta är beviset som motsäger det som Karlstad lovar.Det är att solen alltid lyser där..Gjorde den det? Nej


Dagen spenderades med att kolla igenom massa gamla kort på min gamla dator.Det var en nostalgi tripp som inte liknade något annat. Lite som var lite mer jobbigt än det andra.Men mestadels sjukt roliga minnen och mycket som jag hade glömt bort lite.Så det var jätte kul att se dom igen.Det kommer komma upp lite bilder därifrån senare.Om inte till helgen kanske.Ska försöka hitta ett usb minne så jag kan ladda över till denna datorn.=)
Sen gick jag och hämta ut vad jag trodde skulle vara ett super stort paket från hm.Var det det? nej för allt annat var restat.Typiskt.Ivilken fall knallade jag upp till centan och mötte syster med barn. Med ett mindre paket än väntat.Det absolut tråkigaste var att tröjjan i inte alls var i den färgen som jag hade hoppats och trott.Men man kan inte få allt!..
I vilket fall åkte jag med syrran till hennes jobb.där detta gjordes!

Tack syster!..Vi små pratade om allt det är så det brukar bli när vi sitter där..=)
Nu har jag för övrigt möblerat tillbaka allt här hemma igen.Så skönt!
Imorgon får jag se vad som hittas på. Kanske te hemma hos mia vem vet!=)
Och en prommis i solen sitter inte helt fel=)

nu när våren äntligen är här..=)
I helgen ska jag försöka mig på att göra en sådan tårta som maddis gör så bra.Jag undrar om jag kommer lyckas med det jag med..Hm...Hoppas på det..
nej nu ska jag lägga mig .God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0