Lite mer

God morgon kan man säga det fortfarande? Vilket som jag ligger nu är och tänker på att plocka upp alla saker som igår vart utslängda. Då jag rotade efter något att ha på sig. dessutom fixade ja håret borstade tänderna och sminkade mig samtidigt.. Tycker jag är bra=)
Så idag ska jag titta på upp följaren av män som hatar kvinnor. Det med blandade kännslor tyckte den första var obehaglig. Men ändå jäkligt bra. Men det ska bli super kul..
Vet ni det är något magiskt med att vara uppe tidigt. Kolla på nyhetsmorgon och äta frukost. Ett tecken på att man börjar bli äldre? Kanske. Men ja tycker det.  Fick lite inspiration när jag läste på mias blogg www.svalan87.blogg.se. Hon skrev om julen. Tänk att gå upp å känna doften av julgranen. Så mysigt. Vill för allt i världen ha en julgran. Så fint är det och ja tänkte ut det jag kan ju få ut den genom att öppna fönstret tillbalkonngen och sedan kasta ner den och sedan där ifrån. Ja kanske ...Ge en röst skriv en komentar jugran eller inte?
 om än inte europas största julgran i mitt hem.. Men symboliskt,

Igår besökte jag och maddis ikea uppsala. Håller med mickan det var såå mycket bättre än barkarby. Vi gick runt i två timmar och kollade på saker. Hittade inte mycket men det ligger något i kvinnans natur att tyckad det är kul att kolla på saker utan att nödvändigt vis köpa något.
Maddis kom med en roligkommentar.. Jag köpte en sopborste en rosa. Men det fanns andra färger då säger hon men varför inte ta grön. Nått sånt var det. Vi båda skrattade. För ja dom som känner mig finns det något annan än rosa?

Nu ska ja ta en prommis massa pussar


Kommentarer
Postat av: jossän

Klart du ska ha en julgran, vad är en jul utan det?

2009-09-20 @ 17:33:09
URL: http://twitter.com/Gynnerstedt
Postat av: deajv

Beccisen, klart du ska ha julgran! Blir en underbar känsla att vakna upp till..

2009-09-21 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0