Här igen!

Ja kanske ska uppdatera. Vad har hänt? Jo jobbat. Helgen bjöd på 30 års fest med spelning. Tur man har en bror i band. Inte det coolt? Jo visst. Det var lite allt möjligt som spelades. OCh gitarrer som flög ganska mycket. Men det va kul att se. Sen åkte ja till sanna. Gallerix gästade runby. Trevligt var även det. Sen begav jag mig hem med klackisar men med sån skavsår att det vart strumpor i en riktigt snygg syn.

Norrtälje igår. Ja och jag ska spendera två veckor där snart. Mitt nya hem.
Jag var så super nervös redan igår att jag vet inte vad. Men kul som tusan ska det bli.

Tusan det där rånet i västberga mot G4S vilket sjukt planerat ett. Det har dom nog jobbat lite med.

Ja nej nu en prommis i skogen. Puss

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Du är så duktig. Jag är så stolt!

2009-09-25 @ 11:23:47
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ska du på intensivkurs?

Den som ligger precis vid stationen?..

Har precis vart där.. :D

/ Angie

2009-09-28 @ 18:43:13
URL: http://angeeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0