en helt vanlig söndag.

Nästan har idag vart i centrum med mia Waynes så klar vart annars=).. J kom förbi. Det var mycket trevligt. Sen drog vi förbi mia. Trevligt det med så klart=).. Bebis sängen bara står där redo.. Men snart blir lille K Storebror. Världens bästa k...
Sedann tog jag en prommis hem... Efter det gick jag och sanna ut och gick i över en timme tror jag det blev. Var ju tvungen att visa henne av väsby så hon vet lite mer. =) Mycket pratades det om vill jag lova..Nu sitter jag här och äter en macka från waynes.. Satt fint.
Syster har hittat FB. Bra jobbat!
Nu ska jag maila mina chefer så tiderna kommer på plats.

Dagens fråga lyder: Ser jag ut som jag kommer från chile.. Vart helt paff då en kille frågade mig det idag. Kolla de på mia som ett ? Då frågan kom . Hahhaha

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

va fint du skriver älsk! Så söt är du,

tack för en fin dag till!:)



hahah ja e svenne! hahah

2009-09-14 @ 21:25:20
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0