Ro

Nu sitter jag här igen och gråter ikapp till cancer galan. fy fasiken man inser hur illa vissa har det..
Idag har vart en så jäkla skön dag. Jag har varit helt själv hela dagen helt underbart. Städat har det blivit idag och skräp har slängts. Dessutom har flytt lådor åkt ner i källaren. Tack snälla för att ni var här idag och hjälpte mig mamma och gubbo. Jag vägrar ju att gå ner i källaren så jag har lagrat grejjer i lägenheten och det har rent utsagt sätt för jävligt ut.. Men nu är det lite bättre.. Fint=)
mina tupperware saker har kommit.. Dom är trygga händer hos fam Rosén Kärlek!
Nu jacka idag=)
Saknar dig bebis...Min loff


Kommentarer
Postat av: jossän

Usch, jag klarade inte av att se cancergalan. Men jag har gett pengar, så nu tycker jag att det ska komma ett riktigt bra botemedel inom några år.



Ta en fika snart sötis?

2009-10-30 @ 10:28:17
URL: http://twitter.com/Gynnerstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0