memento vivere

Nu har ja super ont i huvudet... Kallt ute och ingen mössa då slår det till direkt...skit... Har inhandlat lite saker idag..Hämtat mina skor hos skomakaren. Det vart så sjukt bra... känner inte igen dom nästan..
Igår kom sanna över på kvällen så vi satt och pratade om allt till ganska sent... det var trevligt..
just det jag höll på att skriva här glömde helt.. maddis ringde..=)

Jag har idag köpt mig en mopp och mopp hink från vileda.. Rosa så klart. Så nu stödjer jag rosabandet. Gör det du med!

Läser nyheter på aftonbladet. men borde vet mer än att det bara står skvaller där...Funderar på att leta upp katalogen från stockholms universitet kan se vad utbudet är.

Fasiken jag har inget att säga. Orden har tagit slut. helt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0