blubb

Nu känns det bättre uppe ur svackan. Bäst bäst bäst!!
Men nu ärligt.Mamma blunda några rader! Jag vill åka till ullared.Konstigt jag vet och jag blir lite förvånad när jag hör mig själv säga dom orden. Men jag tror på att gå runt och kolla på skit. Älskar dollars så ett tre dubbelt så stort dollars vore inte det drömmen?. Jag tror det.
Ullareds bögen är ju en annan underlig människa. Han är en ur blonderad fjortis bög. Kombon där blir rolig.Dessutom har han gjort musik. Låten handlar om hur han sabbar fester. Något sånt var det. Ja vill man det så är det ju bra.
Nu duscha luncha med den där carro..

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur vet Du att jag läser ... skönt att Du är ur "BLÄ-svackan" ..



H/Mamma

2009-11-10 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0