Här igen

Ja det var en stund sedan nu. Inte hänt något nytt i livet. Jobbar på och försöker få det att gå runt. Det går bättre och bättre. Imorgon börjar jag ett nytt jobb känner mig förväntansfull=) Det kommer bli kul.
Kom precis hem från jobbet lite tidigare än väntat så nu satte jag mig här för att skriva lite. Och maila lite.
Vi brudar funderar på något litet att göra i sommar någon som har några ytterst bra ideer som inte kostan för mycket?
Nu blir det fullt att göra hela maj. Min lediga helg blir nu i helgen första på länge. Någon som vill hitta på något?=)
Nu har jag inte alls mycket kvar att säga. Ska slappa ta ett bad och läsa en tidning=)

hittade dessa på väg till jobbet en morgon. Detta är utanför konditoriet nästan vid swedbank på väg mot stationen undra om dom verkligen hittat rätt.?

zlatan hittade rätt plats på malin rygg. detta är carros missekiss.
Pussen och kramen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0