Glad

Nu känner jag på någotsätt lugnet. Det känns toppen. Första gången på länge som jag kännt så här. Nu har dalen vänt.
Sommar snart vilket kommer bli den bästa sommaren på länge=)Inget kan slå denna.
Imorgon ska bröllpås planer smidas. Och nej inte mina. Men jag hjälper till med glädje att planera andras. Det är då man drar nytta av den skalle jag har. För är det något jag är bra på är det sådanna saker. Det tycker jag är mega roligt.

Har försökt få mig själv att slappa i soffan men det går inte. Eller okej tittade på tonårs liv det är det ända jag kan sätta mig ner för att kolla på. Konstigt nog. Även om jag vill sita och slappa kommer jag så klart på 1000 andra saker att sysselsätta mig med undertiden.

Vilket jag ska göra nu sysselsätta mig alltså. Vi hörs då!
Pussen♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad blir det för planer i sommar då? :)

2009-05-06 @ 23:25:18
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0