fy..

Nu är jag bara less på mycket. Trött på att bara ta skit hela tiden. Utan igentligen anledning till det. Det är bara så dumt allt ihop. Tycker inte att av en person i dom kläderna ska kasta så mycket skit på en så mycket. Eller så kanske det är så att jag gör ett förbannat dåligt jobb. Vet inte. Men just nu satt dom mig i den absolut knivigaste situationen någonsin. Hate it!
Vill ju inte vara tvungen att välja bort det jag älskar absolut fullt ut. Att göra dessutom utan intyg till att göra det. Det finns inte en dyst av plikt till det. Hade det varit så hade det varit en annan femma. Men nu är jag bara så besviken. Vet inte hur jag ska kunna vrida på mig ännu mer för att vara dom tilllags.
Hjälp mig någon?!?!?!
Jag vet att hur mycket man än vill kan man inte vara allas bästa kompisar. Och inte komma bra överens med alla men vad fan hände???
Jag kan riktigt känna hur någon sparkar när man ligger ner. Jälva helvete.
Men förhelvet jag viker mig inte helt än.Jag kan jag med.

Min kära carro är hemma nu vilket är bra. Kista imorgon och slösa lite pengar. Det var hennes önskan. Och man är itne sen att hänga på det.

Mina stackars naglar har fått en riktig smäll två har gått åt skogen. Men va tusan.Får försöka fixa det. Försöker hålla mig från att inte fixa det själv.Det kommer nog inte sluta bra.:P

Pratade länge men Sanna igår. Det var trevligt. Det stämmer nog som B sa. Det spelar ingen roll om vi inte pratar på ett halv år. Vi pratar från där vi slutade sist ändå. Vi skrattade super mycket. Och pratade om allt i timmar som vanligt.

Nej nu ska ja försöka få något i magen på återsende=)

Pussen å kramen

Kommentarer
Postat av: malin

Vannen, jag kommer snart (?) hem, och da kan vi prata och umgas i timmar ! :)

2009-06-05 @ 00:09:01
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman för att du och amrie kom och grattade mig. betydde så mkt. :D pussar

2009-06-08 @ 13:27:28
Postat av: Sanna

Pusselipuss gumman! :D

Duuuu, jag klarade det inte!!! :'( lessen i ögat

2009-06-09 @ 19:07:40
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0