<3

Somewere over the rainbow
Way up high
And the dreams that you dream of
Once in a Lullaby I...

Somewere over the rainbow
Bluebirds fly
And the dreams that you dream of
Dreams realy do come true...

Ohhh

Some day I wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind...Me
And where troubles melt like lemon drops
High above the Chimney tops
Thats where..
You'll find me

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly
And the dreams that you dare to
Dreams realy do come true

Farmor jag saknar dig.Om det bara gick att få någon tillbaka. Men jag vet att du vakar över oss.Men nu är du med farfar igen.
Älskar dig.
Denna låt har en speciel betydelse till dig. Men det vet bara dom närmsta och så kommer det förbli.
Vill ju spela kort med dig som vi alltid gjorde. Och farmor jag lovar jag har slutat fuska. Jag blev ju bara på upptäckt.
Vill tillängna morfar entanke med. Saknar dig med baota mycket. Det gick snabbt för snabbt.Aldeles för snabbt. Men så är det det ligger i naturen. Men det var din tur för snabbt.
Älskar er båda. tänker på er nästan varge dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0