Fas 499931 period 9

Oklart vad. Men det är mycket som är oklart av många anledningar. Det finns brister hos alla. Men jag tror allt har brustit samman.
Utan jobb= Utan pengar = Mindre glad= dåligt humör= Iinte bra alls..
Mycket resulerar i något...Bra som dåligt. Ena dagen upp andra dagen ner...Precis som C skrev på facebook..Vilken osökt leder mig in på en madde sörplandes på kräm. Haha vissa kan förstå den=)..
 Många kommer ofta till en fas i livet( jag väljer att inte kalla det livs kris) Det låter inte bra då.
När man plötsligt stannar upp och märker att man har hunnit ikapp värkligheten.. att liver värkligen inte är en dans på rosor. Och absolut ingen dans på rosa rosor för de hade gjort allt bättre.
Vilken jag tycker ja har gjort ofantligt många gånnger det senaste halv året. Otroligt vad det tär vil jag lova..
Men lite har jag gjort nu i veckan. Jag ska börja läsa på komvux. Då vi aldrig läste matte b eller engelska b är det bra att ha med sig. Är mycket tacksam för en lycko spark med matten. Så jag hoppas att allt innom en kortare period löser sig.Annars får jag hitta en plan b.. Vad det nu blir det återstår att se..
Nej men det finns en del saker i livet man skulle vilja göra.
1. Jobba som reseledare på en varm semester ort.
2.New york new york. Behöver inte säga mer..
Listan kan göras way to long.. Men det finns drömmar massor av dom. Jag vill itne vakna upp när ja är 50 och inse att det snart är pansion. Undra över vad jag gjorde i alla år och inse att ja inte gjorde ett skit för att förvärkliga något av det jag vill.
Så vad är det som stoppar mig.?! Igentligen inget. Jo en mamma som kanske skulle ha något att säga till om då hon är hönsig. Men det kan ja gott leva med. Inte många som har en mamma som jag!
Men utöver det ska det banne mig inte finnas mer.
Jag kan tycka att om man har tryggheten hemma. Så ska allt gå bra. Men är det rätt tro?! eller är det inte alls något andra känner.
Jag älskar alla i min närhet vänner, Bästa vänner, Familjen..
Men ja vill nog finna mig själv mer. Lära mig stå på mina egna ben helt själv. Det får en att tänka efter. Men ja åter kommer när jag fattat mina kloka beslut..

God natt puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Sager bara; AUPAIR! :) Varit i NY, ojoj. Redan bokat in tva resor till dit, underbar stad.

Reseledare pa nagon varmt ort lar inte bli svart med ett ar i USA i bagaget, har redan lagt ut lite tips har och dar. :)

Och det absolut basta; man vaxer som manniska! Jag ar en helt ny manniska, vagar gora saker sjalv, tro pa mig sjalv, litar pa min egna tankar och jag ar superstolt over mig sjalv! :) Vet hur din mor ar, min mor ar ganska lika, men fan jag har klarat mig, och mor ocksa. ;) Lycka till i hur du hittar din vag, kram! :)

2009-03-04 @ 02:51:43
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var bra skrivet.. Förstår vad du menar med att hitta dig själv mer. Alla kommer till det stadiet.

Ringer dig lite senare idag! :D



Puss..*

2009-03-04 @ 10:55:14
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0