tillbaka

Länge sen jag skrev något nu.
imorgon är det midsommar vi får se var det bär av någon stans. Just nu är det bara oklart. Men det blir nog bra ändå=).
Nu är det ju lite sommar ledighet med. Lite små planer. Men ävän dom oklara. Men det kommer bli super om det blir av. Lite landställen. eventuellt en tripp till götet och liseberg. hoppas hoppas.
Nu malin blir du glad va?=) När jag skriver. Satt och pratade med malin på msn igår natt med mick och allt. aldrig gjort men nu förstår jag ju hur det fungerar med. Ganska häftigt faktsikt. Tycker du ska komma hem=)..
Nu blir det snart en tripp till centrum=)..i vanlig ordning.=)
Är lite små nervös inför imorgon eftersom planerna inte fallit till 100% på plats.
Färgade håret härom dan=) Så nu är det lite brunare och lite slingor i=).Tack mia=)
Å syrran fixade naglarna med ännu mer tack..♥
Har jobbat sen jag skrev sist så så mycket mer har inte hänt... Men nu när man är ledig finns med mer tid över till detta.
Borde städa, inte för att de är roligt. Men det måste bli gjort det med. Nu är det inte långt kvar. en månad nästan. Packa är itne på tal än.så jag komemr väl sitta där i sista sekund. och få panik över att inget är gjot. men i såfall har jag ju bara mig själv att skylla=).


Lille k hoppar på studsmattan förra mig sommar. =)


natt bad förra midsommar. badkrukan själv stod över och höll i kameran istället.


alla hoppar eller ja nästan undra om de va innan eller mias och mina skador från mattan. Mia knäckte nått ben har jag för mig.och mitt armbang fick av och skar mig rädd bra i handen. har ätt ärr efter det! aj men kul va de=)


Trevlig midsommar folk. så hörs vi efter. kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blev jag superglad ! :) <3

2009-06-19 @ 00:03:26
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0