Hostig

Ja det är det man får för att sova vid ett dragit fönster. Men helt lustigt nog så luktade det så gott vid fönstret så jag låg där mer än gärna.
Nu har jag städat och haft mig hela dan. Rent blev det. Tog aldrig tag i packning men det får bli i veckan=) Tvättat men hade problem med sista maskinen som va klar. Det fick inte plats någonstans tog förgivet att nått va tort då det hängt sen igår kväll. Men de är så varmt och fuktigt här inne så de va inte tort. Dagens största problem.

Satt och kolla på konserter. Ångrar så stenhårt att jag inte köpte mig en biljett till Britney och Coldplay..Mittlivs största misstag måste medges.. Men tänkte kompensera med något annat. Alternativ är winnerbäck klart ett alternativ. Det kan vara värt 300 kr som biljetten kostade. Men denna är i vinter. hade vart roligare att se han på sommaren..
                                                                
                                                                                   


Vi tjejjer är nu inte längre ensamma om vårat tycke för skor. Nu finns det en knäpp man som tar kvinnors skor hällst ska de vara klack skor.Nio gånnger har denna man lagt beslag på skorna. Han har då inte världens bästa teknik kanske. Han smyger upp på dem och puttar sedan om kull dom för att sedan ta skorna och gå där ifrån. Detta var i tyskland. Konstig snubbe...
                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0