Hemma igen

Har tagit tag i tvätten och imorgon ska det städas men jag ser framemot. Vardags sysslorna igen.Borta bra men hemma är det inget som slår!..
Det var en bra vecka som bjöd på massa skojj. En bra semester vecka får man säga. roadtripp till göteborg. Liseberg otroligt kul. Men hungern på vägen hem tog över och vi körde helt fel väg. Hahah Jag tror jag ska lita på Carro nästa gång gps:er visar inte alltid helt rätt väg.
Men kulde va de. Syrran va nere med ungarna de va kul vi va och kolla på mjölkningen. De var dom ytterst fachinerade av. De va nog itne de dom hade tänkt dig. men de dom tyckte var än mer konstigt va vart kill kossorna var. Så många tjejjer och inte killar.. De va konstigt. men kul....

Nu ska jag ta en lov i lägenheten puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0