En måste dag idag

JA idag har jag bestämmt att jag måste ha en måste städdag. Tvätten blir ju inte tvättad av sig självt. Även om det nästan är så. Börja packa lite kanske. Det är ju mindre en månadad kvar nu tills flytt dag.
Det dåliga är att jag kan inte skylla på att robert vart hemma själv en vecka och stökat ner. Nej för det är min saker som jag lämnade dom som ligger framme nu med. hhahah

Snart bär det av till grekland med som jag ska bada med barnen dagarna långa. Kul ska de bli.

Har inte någon intressant att berätta kanske inte helt ovanligt det häller. Men jag ska nu göra ett försök....
Nä kommer inte på något.

Ska städa och låta blogg skrivandet komma farandes. Vem vet kanske får den bästa av ideer!.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0