Torsdag =)

Vilken anledningen igentligen kvittar... Men det är en annan femma.
Igår bakade ja massor. Kärleksmumms...Shackrutor... oklar stavning....
och bryssel kex... eller (shex) som en annan i familjen hade uttalat det... Helt fel enligt oss andra...Riktigt kul faktiskt.. Vanligt vis då ja planerar att baka fler saker tröttnar ja efter första men de hände inte nu.. Jag är nöjd...

Pratade med mamma samtidigt och fick kramp i nacken. Super obehagligt....Men de gick de med...
Innan de var ja med carrolutt.. Vart en runda i centrum... Länge sedan vi var där nu.....

Syster målade mina naglar i en av de sprillans nya färger som kom till butiken härom dagen. Rosa=)
Så dom är rosa och fina...

Nej nu ska ja plocka tvätten tror jag.. Inte bästämmt mig riktigt än men.....Nej nu vet ja söka jobb. De är en bra grejj. Ska försvinna in i arbestförmedlingen en stund...

Kram & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0