woho

Nu är detta ställe mycket finare än innan. :=)=)

Har kvinnor sådan stor ålders noja att man gör vad som man än kan göra. För att se 30 år yngre ut?
Ska kanske inte säga så mycket jag är ju inte där än.. hahah=)

ojoj ser ett program nu.. Om samma sak. snälla hon väger 67 kilo oj vilken övervikt. Kom igen när du är tjock på riktigt. Stackarn...
Dom äter tabbleter och allt. Snälla mamma bli itne så.. Jag tycker om dina rynkor. Det där är bara löjligt i överflöd..

En super söt sommrig klänning.=) Asos.com

Prophecy V-Neck Pearl Embellished Dress
ASOS Square Neck Pleat Front Jersey Dress
Chandelier Button Front Frill Dress


De sista kläderna var från forever21..
Dom är ganska coola byx dresserna...

Kommentarer
Postat av: Sanna

VAD FIN DIN BLOGG ÄR BECCA!! :D

2009-02-26 @ 00:02:21
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan var fullständigt lugn. Jag gillar oxå mina rynkor...

Jag instämmer med föregående .. Vad fin Din BLOGG blivit ...

/Mamma

2009-02-26 @ 08:29:54
Postat av: Mamma

Du kan vara fullständigt lugn. Jag gillar oxå mina rynkor..

/mamma

2009-02-26 @ 08:36:26
Postat av: Louise

v'ärsta nice bloggen blitt. :D Vad sägs om att kanske träffas på söndag? :D Jag saknar min beccis.

2009-02-26 @ 16:18:13
URL: http://gynnerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0