tillbaka

Mitt i all snö hitttade jag in hit igen. Ja för idag kom det massor av snö. Hoppas den ligger kvar men oddsen är som vanligt antagligen inte så stora. Men jag är glad för att den ligger som en täcke över asfalten ändå. Idag pratade jag med mia=) ♥.  Inga julklappar inhandlade men men det kommer nog det med. Inte mycket har hänt sen jag skrev sist.
Mer än att jag är less. Och hoppas inget mindre än att du inte lyckas. Det låter illa men jag kan inte hjälpa det.
Nya gardiner är inköpta det sista som ska ner i flyttkartonger och ner i källarn är på god väg ner. Påpeka nu inte hur länge ja bott här..
Nej mat nu

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 17:52:59
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Lutt

Inte ska väl någon klaga på att de tagit långt tid, allt annat gick juh typ hur fort som helst att få iordning!

Hinner du ses någon dag?

Puss och massa kärlek!

2009-12-15 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0