Jul tider..

Mitt i allt julstök passar jag på att skriva en rad. Jag håller just nu på att baka lite jul godis..Första gånngen på länge köket blir använt. Men någon gång ska det ju det med. Imorgon blir en hektisk dag så en hyffsad tidig säng gång vore på sin plats. Idag har jag gjort stan med mor min. Det var mycket kul. Dessutom en ytterst roligt julbord med jobbet. Me like!.

Sen vill jag bara tacka alla som stöttade mig under de veckor jag var ensam ute i skogen. NI är inte många med jag uppskattar det ni gjorde. Det gjorde mig gott med två veckor ute i skogen. Jag växte i mig själv ännu mer än vad jag redan gjort iår. Mer insikt i livet och dess gång. Jag har lärt mig mycket mer om mig själv och människor runt mig. Som jag trodde fanns där för mig när jag behövde er. Men ack så var det inte. Vilket resulterade i att jag förstått var vi står i dags läget. Men det gör mig inte mycket alls.. Jag vet vilka som finns där och dom vet om det..Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas att jag visade att jag finns.. Trots det att jag inte kunde ta mig ut!



Jag hoppas verkligen på dig och körkortet. Du förtjänar det så grymt mycket!!

håller tummarna



Vad blir det för godis då?

Pusspuss..*

2009-12-23 @ 11:25:34
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0