Hallåsan

Nu är jag hemma igen. och ska i ett tappert försök att varva ner skriva lite i bloggen. Träffade två gamla kompisar på centralen som jag kalasade hem med. Shit så mycket gamla minnen som kom upp. Sjukt kul att dela dessa med någon som kommer ihåg dem med. Alltså ingen jag ser längre för fem öre.  Då vi växte upp och tog vid vid olka väg själ i livet. Men det är då det blir som roligast när man ses igen. Éfter alla år ifrån.
Måste nog bara vara jag. men när det är så tyst runt om kring gillar jag ljudet när man skrvier på tangenterna. no life! i know.
Är så jääävla kul att vara tillbaka på jobbet igen. Även om jag varit en yr höna idag. Men så ypperligt roligt. I lööööööööööööööv jobba.. Ingen kan ha ett bättre jobb en mig!... Ne ne nenenenenenej. Inte ens du mamma och jag vet att du läser försök itne slingra diig. Vet ni? Jag borde läsa sfi för jag kan inte stava svenska språket! Bra eller dåligt? Mest troligt dåligt.. Många frågar mig var jag kommer ifrån och när jag säger sverige står dom och gapar. Så man nästan får böja sig ner och plocka upp hakan från golvet!.. Någon som har något förslag om var jag kommer ifrån? Och nej mamma du får inte skriva bakom en sten i skogen...
Bra sverige!
Har ni någonsin tänkt vad fort tiden går. Att man snart är trettio sitter där ensam och lämnad blekfet och ful För att ens man har hittat någonmycket yngre och snyggare. Själv siter man där med sina tre trottsiga skit ungar. Som bara skriker och är allmänt jobbiga? inte jag men det gjorde jag nu vad jag tänkte komma till var att. dessa 20 år har gått rätt långsamt. så troligt nog tar det en jäääääävla tid innan man har både trettio och senare kriser i livet.
I hope.
OJ vilken bok det blev. Undra om någon orkar läsa hälften utav allt. Någon snubblar in över en rad och ut efter den andra=)
God natt världen nu har jag gjort mitt idag men imorgon är en ny dag med nya mål och förutsättningar bäst att vila lite så man orkar med. För snart är det lördag och jag ska jobba=) Suuuuper lycklig....
 
nej nej nej du får ingen mat nej du får ingen mat för du ska banta.....

hahahhahah

God natt
 snygg men jag bjuder på den...

Kommentarer
Postat av: jossän

hallå. vilka träffade du? Tell me!

2009-09-05 @ 04:14:08
URL: http://twitter.com/Gynnerstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0