082509

Här igen... somvanligt inte mycket att säga. Inget ovanligt nu mera. Men jag ska ge det ett försök.. Det är jobbigt när man verkligen vill skriva men inte har något att skriva om. Jag lärde mig kassa systemet på jobbet igår.. Helt bra jobbat måste jag säga. jag är nöjd. har idag ringt angående mitt nya bord som var trasigt. Så det ska bytas imorgon=)..
Jag måste säga att mina nya gardiner är bäst.. jag sover så bra när det är mörkt omkring mig. men måste medge att jag är mörkrädd så en lampa är alltid tänd. Vill ha en natt lampa finns detta? i såfall var?

En mysig lampa för alla barn som gärna vill ha en lampa tänd på natten. Håller alla kakmonster borta! Lampan ger ett mjukt stämningsfullt ljus ifrån sig och den har till och med en insomningsfunktion där den automatiskt släcks efter 15 minuter. Väldigt praktisk då den är portabel, så ´nattvandrande´ barn lätt kan ta den med sig när de t ex går på toaletten eller till föräldrarnas rum.   TykeLight... Klicka för att fortsätta! jag hittade en=)  Kolla på bluebox. se. Dom har riktigt söta saker=)


                                    Köksprylar-Salt och pepparkar rosahur coolt vore det inte att ha dessa hemma?

                                                                                         nej nu måste jag göra mig klar...puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0