Värme skönt.

Ja idag har jag hängt lite med r och m. Han lärde mig massa onödiga ord på andra språk. Så nu vet jag ju dom. Om jag någon gång drar nytta av dom. Det återstår att se. Har precis gjort lite nytta. Slängde in en tvätt och på med disk maskin. Som länge har skrikigt att den vill bli ren. Så nu håller den på att bli det.
Ska lämna in kameran idag. Tur att det var garanti kvar. Hoppas det går att fixa lätt. Vill ju ha alla bilder. NUNUNUNU inte seeeen. typiskt.
På söndag är det fotboll=)

jag bjuder på den..Vad hände igentligen är frågan.Det har spårat helt.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Jag älskar dig. Glöm aldrig det.

Spårat eller inte. du är alltid MIn Becca!

2009-04-20 @ 20:39:50
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0