More than words..

Skulle kunna vara.
Nu en liten uppdatering om vad som hänt och som komma skall.
Detta kan itne bli långt om jag nu inte svävar ut. Och skriver bara för att skriva. Och inte komma underfund med något alls. som nu en bra början.
Sitter och slappar lyssnar på lugn musik. Känner lugnet helt enkelt. Vilket inte är något jag brukar vara super bra på. Slappar ja i soffan somnar jag bara. Men nu sitter jag ju här då är det lite svårt. Nej men tempot är man så van vid på jobbet så det ät ibland svårt att släppa.
Njuter av min lediga dag. Innan man ska gå in i väggen på söndag.
hm på jobbet har vi en praktikant hon är äldre än mig. haha. Lite lustigt är det.
Nu vill ja ha sommar. Det är massa kul som är halv planerat. Får se hur det blir med det.
Nej nu måste få träffa mina vänner nu.. Va två veckor sedan nu. Så nästa vecka vet ni vad ni ska göra.=)
Nu ska ja nog ta och gör mig klar. och plocka bort disken..
Ses Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0