En ny dag

Vaknade skit sent idag. Men jag vaknade någon gång inatt av Robert.
Imorgon fyller Sara 17 tror det är imorgon jo det är det......Karln har ju ingen aning om vad han ska köpa till sin syster.......Så jag lär väll få komma på något själv. Å sen får han säga att det är bra vanligt vis blir det det..
Har kommit på hur mycket jag vill flytta här ifrån..Ha en större lägenhet och få plats med kläderna. Och ett data rum.. Vore fin med det. Men det lär ta enormt långtid....Att få lägenhet där vi vill ha lägenhet. Men hoppas kan man ju alltid göra.
Skulle va så bra.
just det vårat kylskåp läcker vatten så när Robert går upp och går till kylen imorse innan han går till jobbet hör man någon svära över att han trapar i en vattten pöl--- Lite kul var det faktiskt....
Va på skolan igår. Åh vad fint dom har fått det. Man är nog lite yrkesskadad om man blir skit glad när man ser en ny bong maskin men fin det var den. Dom har gjort om hela köket men det var det värt det stog ju och förföll nästan.
Undra vart kameran är den ska jag hitta.....hittade inte antagligen ligger den här någonstans men vart.. det är frågan....
nu hittade jag den alltid lika mycket koll på mina saker inte......


                                                                            
trodde inte jag skulle sakna er så mycket men det gör jag-......


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi får ta en fika någon annan dag då söt! :D

2008-09-17 @ 19:40:09
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Malle

Naaa vilken fiin bild du har :P haha saknar alla jag med lite iaf :P hehe

2008-09-26 @ 12:27:45
URL: http://fyllesvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0