Sov dax

För länge sen igentligen men va gör man inte för att blogga?! ( vad nördigt det där lät) Haha=)

Snart dax snart blir det värme:D

Jag har även denna gång inte mycket att säga men.=) Ja får komma på något som faller mig  smaken.

Hur i hela fridens namn ska man veta vilka vägar man ska välja i livet? Hur ska man alltid kunna våga ta chansen? Önskar ja inte va rädd för förändringar.Ja vet så vad jag vill men ändå inte. Eller är det precis det som är felet att ja bara inte vågar. Jag är en fegis.
Nått som ja tycker passar så bra nu är utttrycket: Man vet inte vad man förlorar tills man förlorat det.
Jag vill veta vad ja vill. Ja vill ju så. Men å andra sidan min mamma vet fortfarande inte vad hon ska bli när hon blir stor å tanten är över 50 nu. Så kan de gå.
Nej fy nu kom ja in på det ljupa spåret..
Eller just de där med spår förresten. Hur gör man när man står i en korsning.Säg nu att ja väljer höger som en vane sak ungefär. Men istället lockar vänster men i sista sekund tar ja höger som vanligt. Hur kul är det? Spänning? ne inte det minsta.


Se så mycket som ja fick sagt ändå. inte så intressant men men.

Kollar nyheter. Då det står om någon vet ej vem fick fängelse för att sålt bilder på Amy Winehouse .Ja menar kom igenhela världen vet vad hon går på. På mtv galan som gick i år vad hon galet hög på nått. eller så kan hon inte sjuga annars häller. Men de tror ja då ja hört det innan. Men det lät förjävligt å människan kunde inte stå på sina egna ben ordentligt. Så jamena det är hyffsat uppen bart att hon knarkar. Kommer ihåg att hon i nått tal till ett pris hon fick. Sa hon om ja visste att ja skulle vinna pris och håll tacktal hade ja inte supit så myckte innan.


God natt. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0