Lördag

Igår kollade ja på idol finalen. Kevin van det var bäst. Han är så bra på att sjunga. Sen är det otroligt bra hur bra han har lärt sig prata så bra svenska på ett år. Det krävs mycket för att lära sig ett nytt språk det är ju skit svårt.
Jag tyckte det var bra i vilket fall.

Jobbade torsdagen då jag döpte Victor. Virre blev det av Rebbe. Ibland har man bara allt för kul.hm... Victor var en docka som man utsmyckat med macdonalds senaste beställnings automat. Eller hur man nu ska förklara det.=)
Så så blev det ändå.. Det bästa var komentaren . Men alla dom här jobbar på macdonalds men ingen är tjock?!
Dom var runt 300 pers.=)

Julbordet igår var hur bra som hällst. Aldrig vart så mätt. Det var bara för mycket. haha

Imorgon blir det troligt vis julbak:D Hoppas det blir det.

Nu ska jagör mig i ordning ska på middag. Hopp hej...

Kommentarer
Postat av: Dashu

Jag såg massor! :o ni måste ha missat dom :P

2008-12-13 @ 18:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Dashu1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0