Dagen före!

ja imorgon är de julafton. Mysigt!
Hoppas ja masar mig upp i tid imorgon för att ta mig till syster:D Men de ska inte va några problem man är alltid pigg på jul afton. :D  Det är roligast att fira jul med barn för då blir det mer jul känsla. Så de ska bli kul:D allihopa barnen=)
Nu ska ja bara ta mig upp till min Mamma. Tänkte gå ut å gå dit. Men de  tar emot för de är sablars kallt idag... Så ja ska bara få energi nog att börja dra mig.
Min kära mot och jag var ute å handlade allt i går. Vilket alla andra muppar var med. Fasiken varför ska alla lägga in slö växeln när man själv vill att de ska gå undan. OCh framför allt sätta in ny personal på jul. Som inte  kan kassa system. Det händer hälls inte. Men det gick ju ändå. Undra vad ja får i ett paket?! Inte en aning hm.. hahhaha mamma fattar=)
Var i orsa i helgen. Dom hade snö! Typiskt att man faktiskt inte kan ta hem snö. Det går ju inte så bra. Men det var kul som alltid. Gjorde en snö gubbe.

Ena katten var hyffast trött.=)


Fint=)

En ny anja. Nästan bättre

Lite bilder där ifrån. Fy fan vad ja ser ostabil ut=)
Smällar man får ta=)

Nej nu ska ja börja röra mig på. God jul som ja inte bloggar ikväll de kanske händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0